środa, 24 grudnia 2014

Reklamowanie Bloga!

To tyle co do ozdób choinkowych z poprzedniego posta, a teraz poważna rozmowa... hehe żarcik nie będzie taka poważna bez przesady. Chodzi o reklamowanie się na cudzych blogach, o tam o właśnie tam w komentarzach na dole. Ja rozumiem, że dopiero zaczynacie, chcecie się reklamować i tak dalej. Potrzebujecie rozgłosu, ja też potrzebuję i kiedyś też robiłam tak jak wy. Reklamowałam się na cudzych blogach w komentarzach, ale skumałam, że to jest nie OK. Blogerzy proszą o komentarze dotyczące ich twórczości i wkładu w bloga, nie oczekują reklam innych, które delikatnie mówiąc zaśmiecają ich blog. MORE4ART też nie jest na razie zbytnio popularne... dobra wcale nie jest -_-, ale jeśli chcecie się tu zareklamować to napiszcie do mnie.


kreaturkatu@gmail.com

^PISZCIE TU^

 Jeśli to co robicie będzie o podobnej tematyce i mi się spodoba, to oczywiście, że polecę to na moim blogu.
hszys... khszyhsk..KONIEC PRZEKAZU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz