niedziela, 31 sierpnia 2014

Bazgrołki

Heeeja!!! Wczoraj w końcu weszłam do domku w ogrodzie babci, do którego nikt nie wchodził od jakichś pięciu lat. Mówię wam o tym, ponieważ rodzice oddali mi go jako pracownię :D. Będę miała wreszcie wszystkie narzędzia i inne graty w jednym miejscu, tylko najpierw muszę tam ogarnąć -_-. Tak to ogólnie resztę dnia obijałam się na kanapie. Leżąc sobie pomyślałam, że pokażę wam kilka rysunków z mojego 'szkicownika'. Moim zdaniem każdemu kto lubi rysować przyda się 'szkicownik'. Taki zeszycik jest bardzo przydatny, masz wszystkie rysunki w jednym miejscu i gdy wypełnisz już trochę stron, widzisz jakie postępy zrobiłeś. Poza tym fajna pamiątka.

To ryski z przed paru miesięcy. Po lewej coś na kształt martwej syreny, bo raczej Arielka to to nie jest. Niżej macie smoka i 2-D z mojego ulubionego zespołu Gorillaz. Mogłabym o tym zespole gadać i gadać, ale to innym razem ^^.

Zachęcam do obserwowania  mnie na Deviantart. Bardzo polecam tę stronkę. Możecie wstawiać tam własne dzieła, obserwować ulubionych twórców i zarabiać na własnej twórczości.

Ode mnie to tyle na dziś i miłego oglądania :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz