wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowa przesyłka

Cześć wszystkim!!! Cały tydzień miałam wypchany zajęciami, więc nie miałam za bardzo czasu na pisanie. Na szczęście znalazłam dla was dzisiaj troszkę czasu :D. W końcu przysłali mi paczkę ze strony Sklepik Dla Was , więc pokażę wam co upolowałam.


Zakupiłam:
  • buteleczki-kwadratową, gwiazdkę, łezkę i zwykłe
  • kółeczka montażowe, miało być 10szt. no, ale cóż...
  • zawieszki mikrofony
  • 4 mini magnesy
  • aromaty do modeliny-wiśnia, miód, czekolada, cytryna, wanilia
  • foremka do modeliny- czekoladka milka
  • wyciskarka do modeliny + wymienne końcówki
Najbardziej cieszę się chyba z tego...
Desery wyglądają smaczniej gdy dodamy do nich owocki, więc kupiłam patyczki fimo. Można je pociąć na plasterki oczywiście :D.


Na zakończenie pinkne naklejki z empika. Narazka ;) , komentujcie i polecajcie blog znajomym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz