piątek, 25 lipca 2014

Pudełeczko 'Tajemniczy ogród'

Hejeczka, dawno nie pisałam, ale już jestem i mam dla was pudełeczko :3.
Siedzę sobie właśnie nad morzem, relaksuję się na plaży i to mnie natchnęło do pisania.

Potrzebne rzeczy:
  • drewniane pudełko
  • farba(ja używam akrylowych, ale plakatówka też da rade)
  • serwetka, jedna na tło, druga w tym przypadku z motylami
  • naklejki transferowe
  • lakier lub lakiero-klej
  • pędzel
  • drewniany patyczek
  • nożyczki
Na początku malujecie pudełko na wybrany przez was kolor. Pamiętajcie, aby kolor był jasny inaczej nie będzie widać wzoru serwetki. Po wyschnięciu lub wysuszeniu suszarką nakładacie serwetkę tło. Malujecie ją klejem lub lakiero-klejem. Rozprowadzając klej zawsze zaczynajcie od środka i deliktnymi ruchami na zewnątrz serwetki. Następnie wysuszcie tło i tą samą metodą przyklejcie wcześniej wycięte motylki. Gdy skończycie nałóżcie naklejki i wcierajcie je drewnianym patyczkiem. Kiedy uznacie, że naklejka się przykleiła powoli zdejmujcie folię. No i gotowe!!! Na końcu możecie nałożyć warstwę lakieru, ale ja tego nie robiłam.

Omen i Ja ślemy pozdrowienia znad morza <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz