czwartek, 31 lipca 2014

Miniaturowy świat

Hejka! Wróciłam do domciu. Dzisiaj będzie troszkę pomieszany post ;). Zacznę od tytułowych miniaturek, uwielbiam je robić i oto jedna z nich.

Do zrobienia miniaturowej szczotki potrzebujecie:
  • stara szczoteczka do zębów
  • duże wykałaczki
  • przezroczysta, plastikowa rurka
  • papier ścierny
  • cążki
  • metalowy szpikulec
  • taśma ozdobna (ja użyłam izolacyjnej)
  • klej
Na początku odłamcie rączkę od szczoteczki i wygładźcie końcówkę papierem ściernym. Metalowym szpikulcem wydrapcie wgłębienie, dzięki temu wykałaczka lepiej się przyklei. Następnie nałóżcie przezroczystą rurkę na wykałaczkę. Przyklejcie taśmę na górze trzonka i przy samej szczotce. Już macie miniaturową szczotkę!!! Oczywiście do takich miniaturek możecie wykorzystać wszystko co macie w domu np. zamiast wykałaczki użyć patyczka od lizaka itd..

Dalej pokażę wam naszyjnik, który kupiłam u mojej cioci. Strasznie mi się spodobał, niestety brakuje mu oczka, ale nie martwcie się jakoś sobie z tym poradzę ;)

Na koniec zobaczycie obiecane zdjęcia...

Są tutaj kwiaty...

znowu kwiaty...

ponownie kwiaty...

i kolejne kwiaty.
Jest tu Reksio...

i mój Omenek :3
To już koniec, na pożegnanie buziaczki od prosiaczka ;)

1 komentarz: